HOZZÁSZÓLÁSOK

2019-06-27

[2011-02-06 16:53]

  Avatarok a Játékboltban

Társasjáték a digitális médiában címmel olvasható Fenyvesi Kristóf játéktudományi dolgozata az Iskolakultúra folyóirat 2011. januári számában.

Cyborg

A játékfilozófiai kérdésektől a digitális játékok elméletéig kalauzoló tanulmány néhány jelentősebb példán keresztül bemutatja a hagyományos táblás játékok és napjaink népszerű hálózati játékai közötti kapcsolatot, miközben olyan problémákba is bevezet, mint a transzmedialitás, az implementáció és az adaptáció kérdése, és olyan jelenségekkel is megismertet mint a pervazivitás, az alternatív valóság játékok, a passzív játékok, az élő média (living media) és a kevert valóság (mixed reality) alkalmazások.

A dolgozat alapját képező előadás 2009. szeptember 19-én, a Kiss Áron Magyar Játéktársaság által, a keszthelyi Festetics kastélyban megrendezett konferencián hangzott el.

HOZZÁSZÓLÁSOK  (0)


ÚJ HOZZÁSZÓLÁS

Név:*
E-mail:
Web:
Hozzászólás:*
Mennyi három meg három?